Bi naročili zaščito pri dostavljalcih kondomov na kolesih?
Če se znajdete v primežu strastnega ljubljenja, še preden se zaveste, da pri roki nimate kondoma, ne skrbite: pokličite dostavljalca kondomov na kolesu!
V Švici lahko kondome naročite kar po telefonu, dostavil pa vam jih bo kurir na kolesu. (PhotoXPress)
Dostavljalci kondomov v treh švicarskih mestih
Nova švicarska iniciativa je del širše multimedijske kampanje boja proti aidsu, ki jo sponzorirata Švicarska AIDS fundacija in Švicarski urad za javno zdravstvo. Telefonski klic je dovolj, da dostavljalec kondomov skoči na kolo in ekspresno pripelje težko pričakovani izdelek na mesto, kjer je najbolj potreben. Tri izdelke pravzaprav, kajti kolesarji dostavljalci iz Ženeve, Berna in Zuricha krožijo po teh mestih in dostavljajo paketke treh kondomov, v vrednosti 8 švicarskih frankov (slabih 6 eurov).
Pridejo, preden pride vam
Bettina Maeschli, predstavnica Švicarske AIDS fundacije, največje švicarske organizacije za boj proti aidsu, je povedala, da je glavni namen iniciative spomniti ljudi na pravila varnega seksa in potrebo po kondomih tudi v nepričakovanih, nenačrtovanih situacijah. Kolesarji bodo kondome odnesli kamorkoli in v kakršnokoli situacijo, brez obsojanja. Prve statistike o številu dostavljenih kondomov bodo kmalu na voljo, toda že to, da ljudje in mediji širijo pozitiven glas o iniciativi, je za organizatorje dovolj dober rezultat.
"Sporočilo smo želeli posredovati na nenavaden način, da se ga ljudje boljše zavejo", pravi Maeschlijeva. Akcija dostavljalcev kondomov na kolesih bo trajala pod sloganom "Pridemo, preden vam pride!" v juliju in avgustu, kot del širše kampanje proti aidsu "Love Life Stop AIDS" (Ljubite življenje, ustavite AIDS).
Švicarska kampanja boja proti aidsu uspešna že več kot 20 let
Kampanja Stop Aids je ena izmed najdlje trajajočih (začetek sega v leto 1987) in najbolj marketinško vplivnih programov za ozaveščanje in boj proti aidsu na svetu. Njihova začetna populacija so bili homoseksualni moški, vendar se je ob širitvi bolezni tudi kampanja razširila na vse segmente populacije.
Več kot dvajsetletna tradicija kampanje ima za svoje poglavitne cilje povečanje rabe kondomov med populacijo in rizičnimi skupinami, zmanjševanje diskriminacije do posameznikov, okuženih z aidsom, ter povečanje solidarnosti med okuženimi in zdravimi. Marca letos je precej medijskega prahu dvignila njihova kampanja, s katero so na trg poslali ekstra majhne kondome, namenjene dečkom od 12. leta starosti.
